HTML

csúcsfej blogja

Érzések, történések, tapasztalatok, vágyak, kívánságok, jókedv és remélem kevesebb rosszkedv.

Friss topikok

  • csúcsfej: sztem kaptyátok be ti is!!! :-)))) (2010.02.07. 12:29) ihaj
  • csúcsfej: @csibebubu: az meg mi? inkább JRC-550 körül keresgélj! (2009.12.31. 08:53) Anno
  • csúcsfej: Mér, ki a tosznak szerinted? ;-))) (2009.12.14. 17:35) Boldog Születésnapot!
  • csúcsfej: @csibebubu: Marha! :-))) azt azért mégsem írhatom ide, azok a titkos álmok :-)))) (2009.12.01. 20:56) álmom

Linkblog

3. Kumho kupa, Szenna-Zsippó 2009.08.15-16

csúcsfej 2009.08.21. 09:37

Egyszer már beírtam az egészet, de eltűnt, grrr.

Szóval, a fent említett helyen és időben rendezték meg ezt a derbit. Pénteken felhívtam Hideg Krisztit, hogy "hallom szponzorokat autóztatsz, vigyél már engem is egy karikát, ha lesz hely"! Erre mondja, hogy nincs kivel tréningezni, menjek inkább vele azt segítsek neki diktálni párszor, amíg memorizálja. Így is lett, reggel 8 körül indultunk a Mitsu evo9-cel, hát nem egy szar az biztos. M800 fullopc. Motec, "Miska" váltó, ALS, titán övek, Toora ülések, szűkítő nélkül kb. 400 lóerős.Tulajdonképpen csak a cső hiányzott belőle meg a szűkítő. Bár a szűkítő nekünk egyáltalán nem :-))).

Kigurultunk vele a távoli Bárdudvarnokra (10km), amely , mint tudjuk egy 16 településrészből álló falu, Titivel szoktunk is röhögni rajta, hogy mik lehetnek ezek? ( Bár, Dvarnok...stb...:-). Az ún. versenyirodán dumáltunk 1et, ott voltak az Ákosék, mint rendezők, stb. Átvettük a szükséges dolgokat úgy mint, rajtszámok, szerviz-táblák, itiner, menetlevél, kötelező matricák, jegyet a virágfürdőbe :-), ilyesmiket, aztán megkerestük az első gyors rajtját és kényelmes tempóban feldolgoztuk a pályát. Ami nekem furcsa volt, hogy a Kriszti elsőre egy tökéletesen autózható itinert diktált, amibe össz-vissz 2x kellett belejavítani, de akkor is csak seb.fokozatot, vagy "szűken/szorosant". A 2. gyors ugyanez volt csak visszafelé, illetve annyi volt a különbség, h itt csak 5 lassító tűzdelte a pályát. Ezzel is megvoltunk, utána visszaolvastam a kreációt. Kicsit aggódtam, hogy mi lesz velem, ugyanis éppen 10 éve nem csináltam ilyesmit, azonban nem volt semmi probléma, kicsit titokzatoskodtam, de az belefért. Zavart minket, hogy egyszerre nagyon sokan voltak mindig a pályán, ennyi utánfutó a világon nincs is, mint amennyit itt láttunk. Szóval, mivel sokan voltak állandóan lassítani kellett, így azért könnyebb volt kizökkennem abból a pattogós ritmusból, amilyen ez a pálya amúgy lett volna. Amire még kíváncsi voltam: nem tudtam elképzelni, hogy a Titi-féle tempó-tempózás hasznos lehet - e egyáltalán, de kiderült, hogy rosszul gondoltam, ugyanis sokat segít. Az egyik gyorson stoppolt előttünk a Földesi Csabi, gondolom kíváncsi volt a Krisztire belülről. Bemászott hátra, jött velünk 2 kört, majd megállapította, hogy nagyon gyors itinert írtunk és nem csoda, hogy mindig kikapnak a Krisztitől percekkel :-))). Aztán be is fejeztük a dolgot a forgalom miatt, illetve megérkeztek a versenyautóval a fiúk, Jancsika, Gabi, Lacika, Norbika, Feitner Józsi. Kriszti akart menni vele 1 rövidet, hogy másnapra minden o.k. legyen. Elgurultunk vele szép lassan Szenna határáig, gumit melegítve, aztán ALS fel és hadd szóljon. Háááát, az valami szenzációs volt. Nagyon élveztem, ahogy a szerdahelyi bukkanós balra ráérkeztünk fétávon keresztben. Egészen az Urániáig eldöngettünk, majd kézi és irány vissza, nagyon jó volt, zörgött-csattogott minden. Visszagurultunk a szervizig, aztán vissza is raktuk az autót a trailerre. Estére a fiúk hazavitték és berakták a műhelybe, ott azért mégis biztonságosabb. Mi is végeztünk aznapra, kicsit még röhögtünk az árnyékban, majd hazatértünk.

Igazából másnap fárasztó napot kreáltam magamnak, ugyanis megígértem egy ismerősömnek, hogy éjjel elviszem haza (Kiskorpádra) Kaposgyarmatról. 1.40re felhúztam az órát, 2re ott is voltam, csakhogy 5kor tudtunk elindulni. Reggel 6ra értem haza, épp egy kv-t tudtam csak benyomni amikor szólt a Kriszti, hogy megjött értem, menjünk is a versenyre. Meg volt beszélve, hogy egy barátja-szponzora fél7-re érkezik a Shell kútra. Ott egy rögtönzött evo9 bemutató kerekedett, biztosan rendkívül boldogok voltak a Berzsenyi utca lakói amikor reggel fél7kor az ALS géppuska-ropogására ébredhettek, szegény kutas csaj is csak kérdezte, hogy mi a szar ez? ;-)) (pedig, ha tudná :-))).

Aztán kimentünk Bárdudvarnokra, megjött a szerviz is az autóval, kezdődött reggel felkészülés, öveket beállítani stb.

Később megérkezett Dankó haver is, onnantól vidám napunk kerekedett, elmentünk kb. 100 méterre versenyt nézni, vagy a szervizben voltunk. Közben száz ismerőssel találkoztunk, rohadt meleg volt, vedeltük az üdítőt, vizet, kávét. Józsi elmesélt egy neverending- storyt is :-)))) a Korzika raliról. Hideg Jani is megérkezett, szóval nem unatkoztunk.

4 óra körül elköszöntünk szépen mindenkitől, elhúztunk zuhanyozni és irány a Sziget, de erről már meséltem. ;-)

pár Kép a versenyről:

sima jobb szűken, tempó-tempó :-) :

 bal4, gumi mögé II-ban :-) :

Címkék: rali hideg kumho kupa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsfej.blog.hu/api/trackback/id/tr511327452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása