HTML

csúcsfej blogja

Érzések, történések, tapasztalatok, vágyak, kívánságok, jókedv és remélem kevesebb rosszkedv.

Friss topikok

  • csúcsfej: sztem kaptyátok be ti is!!! :-)))) (2010.02.07. 12:29) ihaj
  • csúcsfej: @csibebubu: az meg mi? inkább JRC-550 körül keresgélj! (2009.12.31. 08:53) Anno
  • csúcsfej: Mér, ki a tosznak szerinted? ;-))) (2009.12.14. 17:35) Boldog Születésnapot!
  • csúcsfej: @csibebubu: Marha! :-))) azt azért mégsem írhatom ide, azok a titkos álmok :-)))) (2009.12.01. 20:56) álmom

Linkblog

Párizsban járt az ŐSZ (onzieme épisode)

csúcsfej 2009.10.09. 19:16

Jelen kontextusban szerénységem az ŐSZ! :-)

 

Vasárnap fél4kor indultunk Makerral kettesben, az immár szokásosnak nevezhető túránkra. Végre egyszer nem kellett koppon haladnunk, vagyis sietnünk. Váltva mentünk a szokásos megállóinkkal. Párizs fényei már 100km-ről látszódtak, egy külvárosi részen felcsörlőztük egy féleszű 10 hónapja otthagyott motorhibás Audiját, aztán folytattuk utunkat Beauvais felé, amely kb. 80km-re helyezkedik el északra Párizstól. A liciten nem vettem részt, mert a körgyűrűn haladva el kellett mennem egy autóért plusz 5 forgalmiért egy másik helyre. Egész Párizst körbeautóztam 240km-lett mire visszaértem és fél nap. Dugó volt, baleset, köd, London-idő :-).Estére végeztünk, összeszedtünk Beauvais-ban is egy járművet, majd hazastartoltunk. Mondanom sem kell, nem voltunk fáradtak. Én a luxemburgi-német határig bírtam, ott engedélyeztem magamnak 1 óra alvást aztán usgyi tovább.

Szeretek egyedül menni. Mindent jut idő végiggondolni, ilyenkor nem tudom elvonni mesterségesen a figyelmem, mint például itthon, a fontos dolgokról. Igyekszem megoldásokat találni a problémákra, több-kevesebb sikerrel. Bár útközben minden bajom van, álmos vagyok leginkább és unatkozom. Álmodozok, nézelődök, ja és zenét hallgatok! Térképre, gps-re nincs már szükség, mindenre van idő. Azt sajnálom, hogy a kulturális programjaimra sosem jut idő, pedig én mindent megnéznék, legszívesebben minden chateaunál megállnék, arrafelé meg ugye van egy pár.....;-)

Ausztriában futottunk össze újra útitársammal, miután vártam rá 4.5 órát, ugyanis bizonyos VW Lt tehergépjármű meghibásodott sajnos. :-(.Legalább kialudtam magam :-))).

Végezetül pár kép az előző túráról: Beauvaisban van egy óriási gótikus katedrális, amely a legnagyobb ilyen jellegűnek indult. Száz méternél is magasabb tornya volt, de aztán beomlott az építés során. Sajnos bejutnom nem sikerült, már zárva volt mire odaértünk. Az ezerkétszázas években kezdték építeni, hatalmas!

Beauvais múzeum bejárata:

 séta a városban.

Katedrális hátulról:

 Díszes, gótikus kapu:

 utcakép

 Fáradtan, félig pislogva :-)

 Jeanne Cosarkozy-vel :-)

 talán így jobban látszik:

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: franciaország beauvais

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsfej.blog.hu/api/trackback/id/tr1001439278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása